Een uitgebreide service is bij ons vanzelfsprekend!
U heeft twee jaar fabrieksgarantie op de technische apparaten. Door een zeer goede samenwerking met onze leveranciers, kunnen wij profiteren van de expertise van onze fabrikanten.
Heeft u binnen de garantietermijn een technisch defect, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de fabrikant van het apparaat, waarna zij zullen zorgdragen voor een succesvolle reparatie van het toestel.
Op deze pagina vindt u de bereikbaarheidsgegevens van de fabrikanten.
Bij ons geniet u hoogstaande service, onderbouwd en bruikbaar advies alsmede topkwaliteit artikelen in de webshop. Wij proberen zo veel mogelijk gedetailleerde informatie te vermelden bij onze producten in de webshop, denk hierbij aan specificaties, productfilmpjes alsmede productomschrijvingen. Heeft u desondanks nog een vraag (ook after sales), dan kunt u tijdens kantooruren gebruik maken van onze live chat klantenservice, telefoon of e-mail.
Alle non-food artikelen uit onze webshop kunnen ongebruikt en onbeschadigd in de originele verpakking met bijbehorende accessoires en boekjes, inclusief kassabon (aankoopbewijs) binnen 14 dagen teruggestuurd worden naar Koffietheeplaza.nl. De retourzending wordt vervolgens gecontroleerd op bovenstaande punten en indien alles in orde is wordt uw aankoopbedrag gecrediteerd of sturen wij u desgewenst een alternatief artikel op.