- Home
-
Koffie
-
Reinigingsmiddelen
Categorieën
-
Accessoires
Categorieën
- Merken
- Aanbiedingen
Bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00.
Mail ons info@koffietheeplaza.nl Bel ons +31 (0) 495 84 32 42
De parel onder de koffiemolens is vanaf nu weer online verkrijgbaar. De molen bevat alle specificaties die behoren bij een professionele koffiemolen. De maalschijven zijn gefabriceerd van gehard staal en hebben mede daardoor een lange levensduur. Doormiddel van deze espresso koffiemaler zet u te allen tijde een verse espresso, waardoor de koffiekwaliteit behouden blijft.
De maalfijnheid is eenvoudig en zeer nauwkeurig af te stemmen omdat het apparaat traploos is. Daarnaast heeft betreffende Demoka Koffiemolen een laag toerental bij het malen van de bonen, waardoor het verbranden van de koffiebonen niet mogelijk is.
De Demoka Koffiemolen M 0203 heeft een garantietermijn van 2 jaar en is direct uit voorraad leverbaar.
Verhitting koffiebonen: | Nee |
Materiaal maalschijven: | Gehard staal |
Materiaal behuizing: | RVS |
Inhoud koffiecontainer: | 400 gram |
Vermogen: | 200 watt |
Zekering tegen blokkering: | ![]() |
Gehard staal: | Vlak 49 mm |
Autodruk knop via de filter koffiehouder: | ![]() |
Traploos koffiebonen fijnafsteller: | Ja |
Merk: | Demoka |
Afmetingen (H x B x D): | 33 x 11.5 x 22 cm |
Gewicht: | 3,57 kg |
Garantie: | 2 jaar |
Er wordt te allen tijde gestreefd naar een spoedige aflevering van bestellingen. Het versturen van geplaatste orders vindt plaats na ontvangst van de betaling (uitgezonderd van de betaalmethode 'Achteraf betalen').
De pakketdienst levert enkel in Nederland en Belgiƫ op werkdagen van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 18:00 uur. Geplaatste bestellingen op zaterdag, zondag of op feestdagen worden de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen.
Tweede afleverpoging of aflevering bij een pakketshopIndien de bezorgen aan een gesloten deur staat en het pakket niet kan afleveren, dan probeert hij het af te geven bij de buren. Mocht dit onverhoopt ook niet lukken, dan wordt het pakket weer mee terug genomen naar het depot. De bezorger laat dan een niet-thuis-briefje achter in de brievenbus. Via de informatie op dit briefje kan er een tweede afleverpoging ingepland worden. Tevens is het mogelijk om het afleveradres te wijzigen of het pakket te laten bezorgen in een pakketshop in de buurt.
VoorraadOnze voorraad wordt twee keer per dag bijgewerkt. Het kan dus voorkomen dat een bestelling niet meer binnen de beschikbare voorraad valt. Wij proberen dit zo veel mogelijk te beperken en mocht dit voorkomen dan communiceren we dit zo snel mogelijk per e-mail en/of telefoon.
StatusmailsDoor middel van e-mails wordt de status rondom een bestelling gecommuniceerd. Zodra de bestelling is overgedragen aan de pakketdienst, ontvangt de klant een e-mail met daarin een Track en Trace code, waarmee de bestelling gevolgd kan worden. Betreffende Track en Trace code wordt actief op het moment dat de pakketdienst het pakketje heeft ingescand.
Een koper kan wettelijk 14 dagen gebruik maken van het herroepingsrecht. De koper draagt in deze situatie zorg voor een correcte retourzending van de bestelde artikelen. De kosten van retourneren zijn voor rekening van de koper. De terug te sturen artikelen dienen voldoende gefrankeerd geretourneerd te worden. Tevens dienen de artikelen geretourneerd te worden in de oorspronkelijke staat en verpakking met daarbij eventuele handleidingen en accessoires.
Lees hier meer over: Retourneren en het herroepingsrecht!
VerpakkingPakketjes kunnen eruit zien zoals op onderstaande afbeelding.
Op elektrische apparatuur zit twee jaar garantie. Bij vele volautomaat espressomachines zit een 2-jarige pick-up-and-return garantie die wordt verzorgt vanuit de fabrikant van het apparaat (dit is niet bij ieder elektrisch apparaat). Gedurende deze periode heeft u recht op een gratis reparatie van uw aankoop aan huis, mits er sprake is van een technisch defect.
Indien het apparaat onder betreffende garantie valt, kunt u eenvoudig en eigenhandig een afspraak maken met de technische dienst van de fabrikant, waarna zij het toestel bij u op locatie proberen te repareren. Mocht het defect op locatie niet gerepareerd kunnen worden, dan wordt het apparaat meegenomen naar de technische centrale van de fabrikant en krijgt u tijdelijk - indien mogelijk - een vervangend leentoestel.
U wordt door de fabrikant op de hoogte gehouden over de reparatie en de duur. De garantie aan elektrische apparatuur verloopt ten alle tijden via de garantie/ servicecentrale van de fabrikant. Zij zijn gespecialiseerd in de techniek waardoor zij een snelle en succesvolle reparatie kunnen aanbieden.
Lees hier meer over de garantie!